20 najvrednijih brendova maloprodaje u svetu
Najveći globalni brendovi u svetu maloprodaje. Najveći je, naravno, Walmart… pa onda svi ostali.
Klikni na sliku da je vidiš u većoj rezoluciji!
Izvor informacija: http://www.interbrand.com/en
Autor
Daniela Laketic
3 Komentara
Bojane\Danijela,
Pratim teme sa vašeg sajta i od mene imate sve pohvale, kako na izboru tema, tako i na kvalitetu i načinu duhovitog plasiranja informacija.
Konkretno, kod ove teme me je raspored ispod Wallmarta iznenadio, a onda sam video da je kriterijum ‚‚Brand value‚‚ i da upravo on muti vodu
Razumem ja da se Interbrand bavi brendovima, ali metodologija koju koriste može biti subjektivna i podložna kreativnom nagađanju. Posebno u metodološkom delu ‚‚Role of brand‚‚ i ‚‚Brand Strenght‚‚
pozdrav!
“Sve je relativno, dragi moj…”.
Slažem se da je teško dati procenu pojedinih kategorija. Sa druge strane, Interbrand je zaista “brend” u svojoj kategoriji. Npr, glavni način za procenu vrednosti je DCF analiza (diskontovanje budućeg keša) Dakle, nema “mi smo najveći, najbolji i sl….” već stroga finansijska analiza “koliko brend može da napravi para u budućnosti”.
U svakom slučaju, veoma zanimljiva lista.
Добро је то све, али, ко може да гарантује ту будућност? Не може се данас гарантовати будућност држава, па чак и данашњих велесила а камоли будућност једног данашњег бренда, јел да? Све је то нереално, несигурно, неизвесно…и то из више разлога: мора се узети у обзир фактор конкуренције на глобалном нивоу, фактор брзо растућих економија као што су економије земаља: Русија, Кина, Индија и Бразил, што могу да поремете рачуницу јако брзо… Мора се узети у обзир фактор многољудних нација, фактор нових информационих технологија, као и кључни фактор тј. треба знати да ипак све што је везано како за прошлост тако и за садашњост и будућност налази се у невидљивој руци Дародавца свих добара, тј. све је у Божијим рукама! Дакле, само Бог зна будућност како сваког појединца, тако и будућност фирме, државе и целог човечанства! Живели.