15 najboljih marketing sajtova

Learn or Die!
Mali, ali ubojiti, arsenal oružja koji će vam pomoći da budete ispred drugih, menjate pravila igre i pomerate granice!
Negde sam pročitala da ajkule moraju konstantno da plivaju i budu u pokretu da bi ostale žive. Ne smeju nikada da stanu jer bi u suprotnom potonule, obzirom da vodu stalno moraju da nabacuju na škrge da bi se snabdevale kiseonikom i disale. E pa rekla bih da je slično je i sa marketing menadžerima. Njima je kao kiseonik, neophodno stalno do-obučavanje i konstantan priliv informacija i novih saznanja da bi ostali relevantni igrači u igri koja se zove savremeni marketing. Više na žalost sebi ne možemo da dozvolimo luksuz da predahnemo i zastanemo.
Danas uspeh isljučivo zavisi od stalnog praćenja novih trendova i tehnologija i proaktivnog pomeranja granica. To se jednostavnozove “prirodna selekcija”.
Learn or die!
I zato bih ovoga puta želela da podelim sa vama listu mojih omiljenih marketing sjatova i blogova, koji će vam olakšati ovu utrku. Na njima možete pratiti sva najnovija dostignuća i vesti iz marketing industrije i tehnologije, saznati male tajne velikih majstora marketinga ali i pronaći gomilu marketing “tips & tricks” neophodnih za vaš savršen performans. Možda Vam izgleda kao nemoguća misija da procesirate ovoliki protok informacija, ali sve je stvar treninga. Naš mozak je čudo. Što ga više koristimo, to on bolje radi.
Pogotovo kada krenemo da zalazimo u neke godine, opterećenje treba da bude sve veće, inače… krečana.
I još nešto. Olakšajte si život upotrebom svih tih widgeta, gadgeta, apps-ova… Ne zaobilazite ih i ne bežite kao djavo od krsta. Iskoristite sve potencijale koje vam pruža npr. vaš smartphone za početak. Aktivirajte Google reader i prijavite se na RSS feedove sa websajtova koji vam najbolje “legnu”, da ne bi vaš Inbox pretrpavali raznoraznim newsletterima. I samo hrabro! Pa da krenemo:
Po mom mišljenju – The best of the best. Doživljavam ga kao kovčeg sa blagom, jer osim najnovijih vesti, trendova i dešavanja u industriji, sadrži i neiscrpnu bazu studija slučajeva, analiza, istraživanja i podataka, koji će vas potkovati idejama i znanjem i za najzahtevnije klijente ili marketing akcije. Ali, koje sreću kvari, je to što ovaj sajt na žalost nije besplatan. Čak šta više bezobrazno je skup. Ali je i bezobrazno dobar, te vredi svaku paru. WARC je prevashodno namenjen za corporate upotrebu. Godišnja pretplata se kreće oko nekoliko hiljada eura, u zavisnosti kako procene vašu kompaniju, koliko ste veliki, za koje potrebe vam treba…A za svaku iole ozbiljniju kompaniju koja ne shvata marketing kao trošak, i koja razume neophodnost posedovanja znanja, ova cifra ne pretstavlja nikakav značajniji izdatak, te vas pozivam da hrabro zatražite pretplatu od vaših direktora. Višestruko će se vratiti! Ukoliko ne uspete da se izborite za ceo WARC, probajte barem kao utešnu nagradu da zatražite pretplatu na njihov časopis AdMap. On je znatno dostupniji. Godišnja pretplata koja obuhvata 12 izdanja, iznosi 470 eur. AdMap je gotovo bez konkurencije kada je u pitanju inovacija u advertajzingu i komunikaciji, i nudi inspiraciju potkovanu činjenicama.
Jedan od vodećih svetskih advertajzing časopisa, i odličan je izvor najnovijih vesti, dešavanja, trendova, razmišljanja i diskusija u marketing i medija zajednicama. Toplo preporučujem uz jutarnju kafu!
Izuzetno bogata, potpuno besplatna, advertajzing arhiva koja sadrži najsvežije kampanje iz celog sveta, razvrstane prema kategoriji/mediju/regionu/zemlji. Preporučujem za uživanje ali i inspiraciju!
Jedan od najrelevantnijih blogova danas, sa ciljem da vam pomogne da se bolje snađete na današnjem prenatrpanom tržištu, i da vas poduči o content-marketing strategijama i copywritingu, odnosno o tome kako da uspešno privučete pažnju na vas i vaš sajt, i kako da tu pažnju materijalizujete i konvertujete u poverenje, prodaju i profit!
Neiscrpan izvor najnovijih marketing ideja neophodnih za reoblikovanje vaših strategija, za inspirisanje kreativnosti i inovativnosti. Sajt istražuje najnovije trendove u advertajzingu, brendingu, medijima, tehnologiji, elektronici, modi, načinu života… Kada vam je neophodna inspiracija da učinite stvari boljim –Psfk je prava destinacija.
Skills to pay the Bills je odličan, izuzetno cenjen sajt, koji privlači veliki broj posetilaca svojim avangardnim pristupom, hip-hop rečnikom, duhovitošču i hrabrom demistifikacijom savremenih marketing trendova. Shoemoney vrlo žustro secira najnovija dešavanja u marketing industriji i tehnologiji, ogoljavajući precizno suštinu i time omogućavajući ovladavanje veštinama koje će vam pomoći da zaradite više para marketing oglašavanjem.
Neophodan izvor informacija za sve one koji žele da prate najsvežije SEO novosti i dešavanja i da dobiju najrelevantnija saznanja o Search Engine marketing strategijama i taktikama.
Sajt koji donosi najnovije marketing informacije i ekskluzivne vesti, otkriva glasine i šuškanja o vrućim temama, ali daje i obilje dubinskih analiza i istraživanja iz internet marketinga, online oglašavanja, novih proizvoda i usluga.
9. Marketing istraživanje.
Ukoliko želite da budete “on-top” najnovijih trendova, metodologija i tehnika u marketing istraživanjima morate da budete redovni posetilac bar nekog od sledećih sajtova:
Odlično mesto za pronalaženje super korisnih članaka, studija slučajeva, saveta, informacija i uputstava kako da izgradite uspešne brendove. Možete do besvesti da pretražujete po nekoj od kategorija koja vas zanima: Brand architecture, brand equity, brand identity, brand positioning, future of branding…. Uživajte!
Fenomenalan sajt za sve koji žele da saznaju više o internet marketing strategijama i o tome kako da unaprede poslovanje. Osim obilja najnovijih informacija i sugestija o njihovim implikacijama na biznis, na blogu ćete naći i izuzetno korisne marketing alatke, priručnike i analitiku neophodnu za merenje rezultata i prikupljanje zaključaka radi pametnijeg i efikasnijeg marketing investiranja.
Interbrandov sajt, koji predstavlja izvrstan izvor informacija o brendovima i brend strategijama.Možete pronaći veliki broj dubinskih analiza, kao i studija slučajeva, da se naučite na greškama drugih ili pak da iskoristite saznanja iz “Success stories” brendova širom sveta. Takođe skrećem pažnju da na brandchannelu možete naći i vrlo detaljan i vrlo koristan branding rečnik , koji se redovno ažurira, i koji je zamišljen kao alatka koja vam daje sigurnost, ali i koja vas inspiriše da učite, postavljate pitanja i da i dalje konstantno nastavljate da istražujete.
Biblioteka sa najnovijim, “blow-minded” člancima o upravljanju inovacijama, Creative Leadershipu , kao i samoj kreativnosti i inovaciji i kako da je steknete ili unapredite. Obzirom da je kreativnost ključni sastojak svakog vrhunskog marketing plana, ovo je “must have” marketing resurs, za sve koji žele da ostave konkurenciju daleko iza sebe, da unapređuju poslovanje , da menjaju pravila igre i da uživaju više u njoj.
Nekada časopis samo za tzv. technological geeks, danas je postao nezamenljiv izvor informacija i za marketare, obzirom na neophodnost svakodnevnog, bliskog praćenja tehnoloških trendova i njihovih uticaja na kulturu, ekonomiju i društvo uopšte. Skrećem vam pažnju i na njihovu Geekipediu, magazin koji će vam dozirati sve neophodne informacije o tehnološkim dešavanjima i njihovim implikacijama. Neprocenljivo!
Stanica koji u stvari pretstavlja početak, polazno mesto, za sve brucoše u internet marketingu. Potpuno besplatan, a vrhunski trening, za sve koji žele da primenjuju profitabilne internet marketing strategije, a ne znaju odakle da počnu, ni koliko je veliki i moćan internet svet u koji se upravo spremaju da zarone.
15+1. Zemlja Srbija
E a što se tiče domaće scene, tu moram priznati da sam malo „tanka“. Već par godina živim u inostranstvu i situacija se drastično promenila za to vreme. Onomad odlični sajtovi više ne postoje, novi nikako da se nametnu. Ne znam šta se dešava sa sjajnim časopisom Marketing Srbija, ali po situaciji na njihovom sajtu gde je vreme stalo negde u 2008., verovatno ništa dobro. Taboo je jos uvek aktivan zato, te može da posluži kao izvor informacija o dešavanjima na našoj marketing sceni.
Pravo osveženje i za svaku pohvalu je blog Istoka Pavlovića, koji vam svesrdno preporučujem ukoliko želite da demistifikujete internet marketing i da saznate gomilu praktičnih saveta ili pak uspešnih priča iz ove oblasti.
Takođe bih izdvojila i blog Dragana Varagića, sa odličnim, veoma sadržajnim tekstovima o internet marketingu i PR-u.
Pored njega, za preporuku je i blog Dragane Djermanovic. Malo previse „hectic“ za moj ukus, ali možda će vama bolje leći. U svakom slučaju Dragana je jedan od najeksponiranijih domaćih internet PR stručnjaka, i na njenom blogu uvek ima zanimljivih i „up-to-date“ informacija.
Osim internet sadržaja, preporučujem Vam da redovno pratite i desavanja, predavanja ili marketing konferencije koje se organizuju kod nas. Belgrade Design Week uvek iznenadi sa vrhunskim gostima koje dovede, kao i sa inspirativnim temama koje obradjuju na festivalu. Brand Conference , koja se održava u okviru Brand Fair-a, ove godine obećava seriju edukativnih predavanja o brendingu kao i prikaz najnovijih svetskih trendova i dostignuća iz oblasti brendinga .
Ali izgleda da će najveća poslastica ove sezone biti The Corporate Communications Experience koja se održava kol’ko već krajem ovog meseca. 20 svetskih PR eksperata, vodećih stručnjaka kompanija Yahoo!, CITI, Ebay, Gazprom, BBC, Sony, Christian Dior-a, Vere Wang, engleske kraljevske porodice…, prenosiće svoja iskustva i znanja iz upravljanja komunikacijama tokom ove dvodnevne konferencije.
Sve u svemu, informacija nikada nije bilo više na dohvat ruke. Odaberite pravu dnevnu dozu za vas, u zavisnosti od vaših ambicija, i nema zime
Volela bih da i vi sa mnom podelite neki vaš omiljeni sajt.
Da li imate neko mesto na web-u kome se stalno vraćate, koje vam je pomoglo u black-out fazi, koje vas motiviše, inspiriše i svakodnevno oduševljava ?
Autor teksta je Daniela Laketić.
Autor
Daniela Laketic
33 Komentara
Lep i koristan prikaz za profesionalce i one koji to žele i imaju priliku da postanu 😉
Hvala Daniela.
Zahvaljujem Basto Balkana! Nadam se da ce post stvarno biti od koristi, i da ce podstaknuti na stalno traganje za novim saznanjima i inspirisati na njihovu efikasnu prakticnu primenu.
Super lista. Hubspot je jedan od mojih omiljenih blogova o Internet marketingu, obiluje veoma korisnim informacijama, ali isto tako imaju odlične besplatne priručnike i e-knjige.
Dodala bih na listu obavezno i SEOmoz blog, TopRankBlog.com i MarketingSherpa.com.
Marketing Sherpa ! Znala sam da sam nesto dobro zaboravila
. Hvala Goranka za Vase omiljene sajtove. Odlicni su!
Odusevljena sam Danijela. Samo su mi nekoliko od pomenutih bili poznati(moram priznati). Definitivno je WARC “best of the best”…. imacu cime da se pozbavim duze nego sto sam planirala. Dosta vremena provodim na IMDB.com, kao i CIPD.com koji nemaju veze sa gore pomenutim …. meni su zabava i inspiracija za mnoge stvari. Hvala vam.
IMDB je i meni cesta stanica :). Drago mi je sto ste pronasli nesto korisno na ovoj nasoj listi.
Preporuka – imediaconnection.com i 1to1media.com. Pozdrav.
Hvala na preporukama! Izuzetno sadrzajni i korisni sajtovi.
оно што сам тражио, хвала
Čestitam Vamozima i komentarima, Uz sve uvažavanje vidno je da ne živite u Srbiji i ne poznajete, uslovno rečeno, marketinšku scenu u Srbiji. Kažete da “Taboo može da posluži kao izvor informacija”. Bio sam do čitanja Vašeg komentara uveren da Taboo daje nešto više. Osnivač časopisa Taboo i njegov višegodišnji glavni i odgovorni.
Žozefe, uvek je zadovoljstvo čitati vaše komentare – oštre i konkretne; čak i kada vam nisu naklonjeni
Mislim da je Daniela dala veoma pošten i fer pregled scene iz njenog ugla; ona je i sama napomenula da ne živi u Srbiji. No, svejedno – ona je afirmativno govorila o Taboo (barem sam ja tako doživeo njen tekst).
Sa druge strane, ja sam pretplatnik na Taboo 5 godina i redovno ga čitam. Ja nisam direktno iz marketinga (samo vodim kompaniju :)) no uživanje mi je čitati svaki broj. Jedan od razloga je i oštar, kritički stav ŽIL-a; nekome se sviđa, nekome ne, no ne ostavlja ravnodušnim.
Dakle, poruka marketarima i nemarketarima – skoknite na sajt Taboo magazina i pretplatite se. Vredi…
Dragi Bojane, pošten odgovor. Zahvalan sam. Podržavam svakog ko doprinosi unapređenju tržišta marketinških usluga u Srbiji, najgoroj od sredine prošlog veka. Teško je biti sudija. Velika je bara a mnogi bi voleli da su krokrodili. Obrnuto od “mala bara, puno krokodila”. Previše je trgovaca, premalo profesionalaca. A i ne vole baš mnogo da uče. Lepo žive i sa postojećim znanjem. A to je najtužnije. Hvala za podrške i preporuke.
Pedya (Milićević), Milica Ćalija, Šibica Magazin (Tatjana Vukić)… i još bar desetak mesta posejanih po blogovima, twitteru, i drugim mestima – na kojima su stalno ili povremeno prisutne ove teme
A BIH i Hrvatska scena? Sve je to uostalom isti (marketinški) prostor…
Hvala na sugestijama za domaće bloggere. Nadam se da ćemo i na ovaj način, razmenom mišljenja, doprineti da se pročuje za rad naših stručnjaka i da se oni najbolji nametnu kao referentna mesta za okupljanje marketara u srpskom cyber prostoru. Ili pak Balkanskom cyber prostoru, slažem se. Svet je danas jako mali, čak The world is not enough
Sve je super osim navođenja domaćih “stručnjaka”. Nemojmo se zavaravati.
Hvala puno i na pohvalama i na kritikama. Upravo u razmeni mišljenja je lepota blogginga. Podelite sa nama vaše omiljene domaće sajtove o marketingu ili blogove naših stručnjaka koje vi cenite. Da pokažemo šta se radi kod nas i kako se razmišlja. Ja sam zagrebala samo malo po površini, obzirom na udaljenost od našeg tržišta. A zajedno smo jači
Već duže vreme razmišljam o tome kakva je svrha domaćih blog-sajtova, osim da (u najvećoj meri)hrane sujetu autora. Zašto se svi ti ljudi od fele, a ima ih kvalitetnih, ne bi udružili i konačno napravili jedan ultra-kvalitetan domaći sajt (marketinški ili bilo kakav). Tako bi njihov krajnji proizvod došao do mnogo više korisnika (kupaca?) nego njihove blogovske akrobacije. Zašto se usitnjavamo i pristajemo na tu priču o b(l)ogovskom besmrtništvu, serviranu od strane onih koji drže monopol na jačinu internetske misli?
Evo i autora Bloga – sa ili bez sujete
Kada sam dobio tvoj komentar razmišljao sam da li da ga uopšte objavim ili ne. No, smatram da svako ima pravo da iznese svoj stav (ukoliko je korektan, ne vređa druge i slično). Ja se uopšte ne slažem sa tvojim “argumentima” no smatram da imaš pravo da izneseš svoje viđenje.
Meni je žao što si ovaj Blog doživeo kao vid “sujete… blogovske akrobacije… besmrtništva… monopola…”. Voleo bih da mi ponudiš i neki ARGUMENT – npr, kakvu mi tu vrstu “internet monopola” imamo? Voleo bih da budem “internetski tajkun”, no daleko smo mi od toga
Zatim, zašto misliš da je ovaj Blog plod moje sujete? Naravno da ima dosta mojih tekstova (što je i normalno kada sam autor) no nisam primetio da “pucam od sujete”. Čak naprotiv.
Kako misliš da se udruže Blogovi koji imaju potpuno drugačiju koncepciju? Npr, Dragan Varagić ima (verovatno) najpopularniji blog no njegova koncepcija je potpuno drugačija od naše. Ne vidim nikakvu sličnost njegovog Bloga sa MCB Blogom osim što postoiji jedna zajednička reč – “blog”
U svakom slučaju, smatram da imaš pravo da izneseš svoj stav. Tvoj stav je totalno suprotan od mog – a verujem i od 99.9% posetioca ovog Bloga. Sa druge strane, uvek bih voleo da razmišljanja budu potkrepljena konkretnim argumentima, činjenicama, brojkama… Verujem da će onda i tvoj stav imati veću važnost i značaj.
Nismo se baš najbolje razumeli. Kad sam pričao o sujeti – nisam hteo tebe lično da apostrofiram, već generalno “blogovsku naciju”. Isto i što se tiče monopola – nemaju blogeri monopol, već oni centri koji odlučuju kako će neka informacija da se plasira (zgodna teorija zavere…). Globalno, ideja bloga mi se čini kao razvodnjavanje suštine – ponuditi jak, moćan i totalno profesionalan medij. E, tu nastupaju veliki – koji ne žele da plate kvalitetne autorske tekstove, već ih prepuštaju miliostima i nemilostima blogovske sfere.
Možda sam idealista, ali zaista ne vidim nikakav problem, da recimo Varagićevi tekstovi stoje na istom mestu s, recimo, tvojim. Zar nije i koncepcija jakih medija da imaju informacije iz različitih oblasti. Ko je pomenuo portale?
Hajdemo po još jedan komentar za kraj
Ne bih voleo da dalje “produbljavamo” komentare koji i nemaju baš veze sa temom diskusije “15 naj marketing sajtova”.
Moj osnovni posao je “obuka menadžera” i od toga živim. To je posao kao i bilo koji drugi (pekar, lekar, apotekar…) sa dobrim i lošim stranama. Ja koristim nove tehnologije (Blog, FB, Twitter, LinkedIN…) i ne vidim ništa loše u tome. Čak naprotiv – zanimljivo je voditi diskusije sa čovekom koga ustvari i ne poznaješ
Do skora sam živeo, radio, zarađivao bez Bloga, a isto tako mogu i da nastavim dalje. Sa druge strane, mislim da je Blog odlična tehnološka mogućnost da mojim klijentima dodam nešto novo (added value). Mislim da je to odličan način da “približim znanje masi” (uh, kako to zvuči!). Naš Blog je privukao dosta pažnje i pozitivnih komentara – ljudi koji nikada nisu čitali postove odjednom su počeli da se zanimaju za Blog.
Dragana Varagića cenim i redovno čitam njegove tekstove na Blogu. No, mislim da je Varagić 99% “Internet čovek” a ja sam 99% “trening čovek”. Mi nemamo mnogo zajedničkih dodirnih tačaka – osim što imamo Blogove. Ja sam preneo tekst jednog sjajnog Blogera koga uopšte ne poznajem (Istok Pavlović, 18 tipova ličnosti) jer je čovek zaista napisao sjajan tekst. Isto tako, preneću BILO KOJI drugi sjajan tekst – ako se uklapa u koncepciju našeg Bloga (obuka menadžera).
Zaključak – meni se sviđa Blogovanje i uživam u njemu. No, nisam Blogovski zavisnik (iako mi je ovo već treći komentar danas :)) niti sam Blog fanatik. Ne živim od Blogovanja i ne živim od Interneta. No, sa druge strane – volim da koristim sve prednosti Interneta… Lepo je biti online.
stop…tačka…nema više….ja više ne odgovaram na komentare…idem da gledam filmove (filmovanje)
Spomenula si domace srpske sajtove… Skoro je poceo sa radom Advertising portal http://www.lumiere.rs. Komentar?
Sve pohvale za dobru volju i ambiciju. Portal deluje vrlo obecavajuce. Svidja mi se sto je ideja da se prikazu i domaci kao i strani uspesni radovi. Ono sto je po meni kljucno je uloziti dodatni napor da ovo mesto postane redovno okupljanje ne samo zaljubljenika u reklame, vec i marketinskih strucnjaka na ovim prostorima. Stimulisanje komunikacije, strucnih komentara, kritickih analiza, pohvala ali i fer pokuda, sve naravno u cilju unapredjenja advertajzinga kod nas. Mozete naravno prikupljati i praviti i arhivu Case Study-ja sa ovih prostora, i pokusati da objasnite tok celog procesa, od definisanja ciljeva, pripreme komunikacije, egzekucije, pa sve do analize postignutih rezultata. Naravno, ne znam ko sve stoji iza ove ideje, i da li ce biti omogucen stvarno nepristrasan i kvalitetan prikaz desavanja na nasoj sceni, ali nadam se da to upravo i jeste osnovna ideja ovog portala. Well done so far ! Samo hrabro!
[…] tekstu “15 najboljih marketing sajtova” dala sam pregled meni zanimljivih Web sajtova. I oni su uglavnom na engleskom, no kao što rekoh, […]
[…] nisu sve kompanije Apple. Mnogi koriste Internet kao izvor informacija. U tekstu 15 Najboljih marketing sajtova navela sam izvore informacija koji su besplatni. Za nas ostale koji nemamo ingenioznost a ni […]
Treba uzeti u obzir i http://www.MarketingOverCoffee.com. To je isključivo podcast, ali kad se ukombinuje sa ostalima, pogotovo sa Copyblogger….
Zaista sjajan i koristan tekst. Posebno mi se sviđa način pisanja (sve je lepo objašnjeno). Inače sam oduševljena AdMap magazinom, a kod nas čitam Taboo. Moj favorit u online sadržaju je HubSpot, ali hvala na svim preporukama! Upravo radim nove Bookmarkove
Prvo: dobar marketing menadžer ne treba da bude ajkula kao svi ostali… već delfin… (da bi ga se ajkule bojale, bio bolji od njih, a i da bi ga “ljudi” voleli…a ne samo da deli “plen” sa drugim ajkulama)… DELFIN!
Drugo: Ne može se nigde naučiti kako se gradi brend dok se ne proba … jer ne postoji univerzalna metodologija već samo posvećenost, proaktivnost, marljivost, organizovanost, jednostavnost, medjuzavisnosti… principi čijom implementaciju u Vaš skup R,E, vrednosti proizvoda ili usluge možete da ostvarite tržišni odgovor: SENSE TO ME! i da sa njim trgujete na berzi…
Isto je kao i sa azbukom, slova svi znamo, pravila i gramatiku (većina i to se nadam)… ali tekstove, pisma, romane, naslove.. znaju da napišu retki… zato i ih čitamo… zar ne?
Ja nisam stručnjak za marketing kao Daniela, no imam određena iskustva.
Metodologija za izgradnju brenda itekako postoji… i tu nema mnogo improvizacije
Po onoj narodnoj “ko umije, njemu dvije…”.
Strane multinacionalne kompanije su KRVOŽEDNE AJKULE na tržištu i imaju jako dobar KNOW-HOW kako da naprave brend. I, nema tu improvizacije – surova, sirova i snažna mašinerija.
Sjajna analiza.
Podstiče na čitanje i učenje.
Super članak ” . . . A i komentari !
Odlican tekst! Odusevljena sam. Ja sam pocetnik u marketingu, kako rekoste “Brusoc”.
Vise se bavim ppt prezentacijama, koje takodjer nekada jesu dio marketinga, ako ih spremamo za nase potencijalne partnere ili slicno, pa bih preporucila sajt http://www.slideshop.com
Vecina template-a se placa, ali ne morate ih kupiti, stranica je odlicna za inspiraciju.
Daniela, hvala za odlican pregled. Vecinu navedenih sajtova redovno pratim i drago mi je da ih koriste i domaci strucnjaci. Dodala bih samo i moj omiljeni TRENDWATCHING.com koji preporucujem kao sjajan i nadasve kreativan pregled svetskih trendova (Obavezno ispratiti godisnji izvestaj). Dodatni, odlicni izvori su i: Marketingweek, Prweek, Brandrepublic, thinkbox.tv…
Odličan izbor sajtova.Hvala Daniela
Preporučujem Vam da posetite http://vavilon.rs/sr/ ako je nekom potreban prevodilac ili tumač.