10 šokantnih reklama

Ponekad nije dovoljno napraviti dobru reklamu. Potrebno je napraviti ŠOKANTNU reklamu. Pravljenje ovakvih reklama je uvek dvosekli mač; one nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Da li je ispravno ili ne – prosudite sami!
1. Ujed kafe (Stella-proizvođač kafe)
2. Možete izgubiti više od strpljenja. (Good Parent-portal za roditelje)
3. Plastična lutka-više od 40 miliona žena u svetu je osuđeno da ne oseća ništa. (AMAM-Udruženje žena protiv sakaćenja genitalija)
4. Verbalno zlostavljanje može biti podjednako strašno. (Aware Helpline-Centar za pružanje pomoći ženama)
5. Kanarinac-Mračna strana slatkog (Caribu Bitter, proizvođač slatkiša)
6. Ignoriranje zaštitnih mera može ubiti (Workplace Safety Insurance Board-Odbor za zaštitu na radnom mestu)
7. Nije prihvatljivo tretirati ženu kao parče mesa. (Udruženje za borbu protiv nasilja u porodici)
8. Pomozite nam u borbi protiv kozmetičkog testiranja na životinjama. (Udruženje za zaštitu životinja)
9. Kada ubijete dete, kao da ste ubili celu porodicu. (Nevladina organizacija koja se bori za prava pešaka u saobraćaju)
10. Neke stvari se nikad ne zaboravljaju-zaštitite decu od zlostavljanja i nasilja. (Neprofitna organizacija koja se bori za prava dece)
Autor teksta je Daniela Laketić.
Autor
Daniela Laketic
10 Komentara
Hvala Daniela, vidimo kako se gadja u ono, što svet treba da “izvede” iz “autističnosti, gluvosti”…
Odlčno opažanje Tanja. Da bi se privukla pažnja i ljudi naterali da odreaguju na upućenu poruku i pokrenu se (pogotovo ukoliko se radi o izuzetno ozbiljnim stvarima) komunikacija mora biti drastična. A slika najčešće govori mnogo više od reči.
Strasno je sto se devojcice i deca svakodnevno koriste u reklamno-pornografske svrhe i sto je to postao drustveno prihvacen i pozeljan model ponasanja, pa gotovo da ne postoji mama koja ne zeli da joj cerka bude manekenka, a sta to za sobom povlaci…
Sve je teze privuci paznju pa se u reklamama pribegava bash svemu. Ali i tu treba napraviti neku granicu kako ne bi bila pokrenuta i reklama protiv vase reklame…
[…] šokantnih reklama. Novih 10 reklama. Neko ih voli, neko ne. Ali niko ne ostaje […]
[…] je. Potrošači vole seks u reklamama. Potrošači vole zanimljive, neobične, duhovite, vesele, šokantne reklame. Ali, vole i reklame koje imaju seksualni […]
[…] šokantnih reklama (prvi i drugi deo), sada možemo da uživamo i sa 12 inovativnih reklama kojima ne treba posebno […]
Reklame koje gadjaju pravo u centar.
Uvek sam bio oprezan da radnik na mojoj specijalnoj alatnoj mašini, koju sam konstruisao, nedoživi ono što je doživeo radnik, na gornjoj slici, da pogine na radnom mestu. Moja supruga mi je jutros govorila, kada sam je vozio kolima kod lekara, da sam ja mašinski inžinjer i da moj radnik ne može da umre zbog moje greške, kao kod lekara. Ja sam joj pokazao, komentar 6, da se uveri da je moj rad bio izuzetno težak i odgovoran. Moje dve specij., mašine za ravnanje-čišćenje teških odlivaka su bile izuzetno opasne za rad radnika, pa sam ja morao da obezbedim
mašine u potpunosti da bi radnici bili bezbedni. Ova alatna mašina(na slici je strug težine oko 1,5 tone) a moje dve mašine gore navedene su bile po 17,5 tona. Zato sam morao da obezbedim automatiku da u potpunosti obezbedim radnike. Samo sam ja i radnici koji su montirali mašinu znali ,koji sam napor uložio ,da bi u potpunosti obezbedio radnike za rad na mojim mašinama.
Prema tome za mene, kao mašinski inžinjer, je najšokantnijia, reklama 6. Ništa gore nego da pogine radnik u proizvodnji na radnom zadatku. Poginuo je pored svojih drugova,kao da je u ratu na bojištu a ne u miru, na svom radnom mestu. To je strašno, ko to neoseti, ne može da shvati taj užas.
Sta uopste u ovome trenutku moze bilo koga da sokira!! Zivimo u cudnom vremenu imaginarnom svetu sa vise manje imaginarnim odnosima medju osobama